Dlaczego audyt?
Pomagamy zoptymalizować firmę z perspektywy kierowcy.
Budujemy zrozumienie i lepszą współpracę.
Pomagając kierowcom, usprawniasz również swoje wewnętrzne procesy.
Pomagamy zoptymalizować firmę z perspektywy kierowcy.
Budujemy zrozumienie i lepszą współpracę.
Pomagając kierowcom, usprawniasz również swoje wewnętrzne procesy.
Zauważyliśmy, że wiele lokalizacji logistycznych, a więc magazynów, zakładów produkcyjnych, centrów dystrybucji, do których licznie przyjeżdżają samochody ciężarowe podejmując, bądź realizując dostawy, jest zorganizowana z uwzględnieniem jedynie swojej perspektywy. To zrozumiałe. Nasze badania potwierdzają jednak, że coraz więcej lokalizacji poważnie podchodzi do uwzględnienia perspektywy i specyficznych potrzeb kierowców.
Wspólnym celem są bezpieczeństwo ludzi, towarów i sprzętu, efektywność operacji, płynność funkcjonowania łańcuchów dostaw i przeciwdziałanie negatywnym trendom rynku pracy. Drogą do ich osiągnięcia jest dobra współpraca na linii lokalizacja – kierowca, co wymaga wzajemnego szacunku i zrozumienia.
Zauważyliśmy, że wiele lokalizacji logistycznych, a więc magazynów, zakładów produkcyjnych, centrów dystrybucji, do których licznie przyjeżdżają samochody ciężarowe podejmując, bądź realizując dostawy, jest zorganizowana z uwzględnieniem jedynie swojej perspektywy. To zrozumiałe. Nasze badania potwierdzają jednak, że coraz więcej lokalizacji poważnie podchodzi do uwzględnienia perspektywy i specyficznych potrzeb kierowców.
Wspólnym celem są bezpieczeństwo ludzi, towarów i sprzętu, efektywność operacji, płynność funkcjonowania łańcuchów dostaw i przeciwdziałanie negatywnym trendom rynku pracy. Drogą do ich osiągnięcia jest dobra współpraca na linii lokalizacja – kierowca, co wymaga wzajemnego szacunku i zrozumienia.
Jakie informacje dostępne są dla kierowców, zarówno przed przybyciem, jak i na miejscu. Oceniamy, na ile skutecznie i łatwo kierowca może przygotować się do swojej pracy i Twoich wymogów
Czy jest bezpiecznie, oznaczenia są przejrzyste, a operacje mogą być sprawnie przeprowadzone? Czy kierowca może liczyć na podstawowe udogodnienia? Przeciwdziałamy wąskim gardłom dla wydajności łańcuchów dostaw.
Współpraca pomiędzy pracownikami lokalizacji a kierowcami – formalne i obowiązujące procedury, wsparcie technologiczne, dostępne wyposażenie. Jak przebiega współpraca operacyjna?
Ocena wpływu na całość łańcucha dostaw (End-2-End Value Chain). Przeciwdziałamy efektowi domina, w którym często jedno opóźnienie na trasie generuje kolejne.
Najważniejsi są ludzie, zarówno pracownicy lokalizacji, jak i kierowcy. Znaczenie ma także bezpieczeństwo towarów i środków produkcji.
Po przeprowadzonym audycie powstaje raport dla Zamawiającego. Dokładamy wszelkich starań, by był on jak najbardziej użyteczny i możliwie zwięzły. Wskazujemy w nim poszczególne obszary, które funkcjonują dobrze, ale także te, które naszym zdaniem mogłyby funkcjonować lepiej. Wskazujemy kierunki i sposoby usprawnień, podpowiadamy proste rozwiązania (organizacyjne), pomagamy uzasadnić niezbędne nakłady inwestycyjne.